Betalen

Je vindt hier antwoord op al je vragen over betalingen die je nog moet doen of al gedaan hebt.

Vraag en antwoord

Welke betaalmethode kan ik gebruiken?

Online betalen kan via:

  • Bancontact
  • PayPal
  • Creditcard (Visa of Mastercard)
  • Belfius
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Monizze - EcoCheques
  • EdenRed - EcoCheques
  • Op rekening

Betalen op factuur is mogelijk, de voorwaarden vind je in de vraag hieronder.

iDeal PayPal VISA Mastercard Maestro Apple Pay Google Pay

Betalen in termijnen of betalen aan de deur is niet mogelijk.

Kan ik bestellen op factuur?

Ja, bestellen op factuur is mogelijk. Er zijn wel een paar voorwaarden aan verbonden:

  • Je bent een vaste klant;
  • Het gaat om een zakelijke bestelling;
  • Je bent in het bezit van een geldig btw-nummer.
Kan ik betalen aan de chauffeur?

Nee, er is geen mogelijkheid om aan de chauffeur te betalen. Het ontvangen en verwerken van contant geld brengt veel administratief werk met zich mee, hierdoor hebben ervoor gekozen om dit niet langer aan te bieden.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Zodra je bestelling is verzonden is de factuur beschikbaar ik je account. Heb je geen account of lukt het niet om de factuur te vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat is het rekeningnummer?

Heb je er voor gekozen om te bestellen op factuur? Dan kan je het geld overmaken naar ons bankrekeningnummer: NL50ABNA0473955725. Vermeld bij het betalen altijd je naam en ordernummer.

Hoe snel wordt ik terugbetaald na retourneren?

Zodra we je retourzending verwerkt hebben, betalen we het bedrag direct aan je terug. De terugbetaling gaat via onze PSP (payment service provider). De PSP faciliteert al onze betaalmethodes en dus ook de retouren. Door de tussenkomst van de PSP kan het een dag langer duren voordat het geld op je rekening staat.

 

Direct contact

Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 9:00 tot 17:00