Betalen

Je vindt hier antwoord op al je vragen over betalingen die je nog moet doen of al gedaan hebt.

Vraag en antwoord

Welke betaalmethode kan ik gebruiken?

Online betalen kan via:

  • Bancontact
  • PayPal
  • Creditcard (Visa of Mastercard)
  • Belfius
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Monizze - EcoCheques
  • Bestel je je product via de website en wil je met ecocheques betalen? Dan volg je deze stappen:

  • EdenRed - EcoCheques
    • Plaats het product in je winkelmandje.
    • Vul al je gegevens in en kies een bezorgdatum en adres.
    • Ga hierna naar het betaalscherm, kies voor ecocheques en kies uit, Edenred of Monizze.
    • Vul het kaartnummer in van je ecocheques.
    • Is het bedrag hoger dan de waarde van je ecocheques? Betaal dan het restbedrag met een andere betaaloptie of een nieuwe ecocheque.
  • Op rekening

Betalen op factuur is mogelijk, de voorwaarden vind je in de vraag hieronder.

iDeal PayPal VISA Mastercard Maestro Apple Pay Google Pay

Betalen in termijnen of betalen aan de deur is niet mogelijk.

Kan ik bestellen op factuur?

Ja, bestellen op factuur is mogelijk. Er zijn wel een paar voorwaarden aan verbonden:

  • Je bent een vaste klant;
  • Het gaat om een zakelijke bestelling;
  • Je bent in het bezit van een geldig btw-nummer.
  • De eerste bestelling dient vooraf betaald te worden.
Kan ik betalen aan de chauffeur?

Nee, er is geen mogelijkheid om aan de chauffeur te betalen. Het ontvangen en verwerken van contant geld brengt veel administratief werk met zich mee, hierdoor hebben ervoor gekozen om dit niet langer aan te bieden.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Zodra je bestelling is verzonden is de factuur beschikbaar ik je account. Heb je geen account of lukt het niet om de factuur te vinden? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat is het rekeningnummer?

Heb je er voor gekozen om te bestellen op factuur? Dan kan je het geld overmaken naar ons bankrekeningnummer: NL50ABNA0473955725. Vermeld bij het betalen altijd je naam en ordernummer.

Hoe snel wordt ik terugbetaald na retourneren?

Zodra we je retourzending verwerkt hebben, betalen we het bedrag direct aan je terug. De terugbetaling gaat via onze PSP (payment service provider). De PSP faciliteert al onze betaalmethodes en dus ook de retouren. Door de tussenkomst van de PSP kan het een dag langer duren voordat het geld op je rekening staat.

 

Direct contact

Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 9:00 tot 17:00